fredag 15. mai 2009

Litt av veke 20 for ein danseentusiast

Gymtimane er korkje særleg interessante eller viktige for tida. Difor fant me (eg, Jasmin og Sunniva) ut, etter 5 minutt med tennis, at me heller ville bruka timen på å planleggja russetoginnslaget vårt. Så me brukte tennisbanen til å valsa, hoppa og snurra.

Så var det moderne dans etter skulen, der eg låg litt etter sidan eg har droppa så mange timar i år. Men for tida har me ganske "enkle" timar, i den forstanden at me berre har 4 ulike "koreografiar" (det vil seia to oppvarmingsøvingar og to koreografiar - tidlegare har me hatt eit utal ulike øvingar å hugsa på ein gong). Så eg greidde å koma inn i det. Og koreografiane er utruleg kjekke. Me gjer ein del golvarbeid, så eg må skaffa meg knebeskyttarar (hm, bokmål) snart. Og så har eg ein god del ting og tang eg må læra meg, for å seia det slik. Her er nokre av dei:

- rulla framlengs (frå liggjande, litt innfløkt)
- den der greia med føtene bak hovudet (som om ein stoppar før ein rullar baklengs)
- slå hjul (no tek eg berre "jukseversjonen")
- den der greia der ein bøyer seg ned over ståbeinet med hendene i golvet og det andre beinet i lufta (æsj, eg er så dårleg til å forklara desse greiene, eg må finna ut kva dei heiter)

Eg skal leggja ut ei spotify-liste når eg kjem heim, med songane me nyttar i modernetimane no for tida.

Okei, no til torsdag. Altså igår. Hadde ballettime, og som førre veke var me berre 3 stk tilstades. Eigentleg tykkjer eg slike timar er heilt geniale, det skulle vore sånn alltid. Men me var liksom ikkje så effektive som me kunne ha vore ;) me brukte ein del tid på teknikk, då. Ein lang barre og så ein laaang prat om armar og hendene. Det byrja med ein kommentar på fingrane til ho yngste i klassen, og så sto me der foran spegelen resten av timen og såg på hendene og armane våre og prata om dei. Eg fant ut at eg har hatt ein altfor brei bras-bas heile livet mitt, at eg har for strake armar i arabesque og at hendene mine er mykje meir korrekte enn eg trudde. Dette er noko berre dansarar kan la seg fascinera av - iallfall såpass lenge som me gjorde!

Så må eg gå inn eit nytt par tåspisskor innan neste torsdag. Greier eg det, trur de?

2 kommentarer:

  1. Koffer, KOFFER har eg ikkje oppdaga dette prosjektet ditt før?? Ein danseblogg e jo heilt genialt! Du har ein fast leser fra nå av, stå på:D

    Hilsen Sunniva

    SvarSlett
  2. Kanskje fordi eg starta det for nogen dager siden? ;P men takk! Får se koss det går :)

    SvarSlett

Du veit du vil.