tysdag 12. mai 2009

Javeeel?

Eg er ikkje heilt sikker på om eg kjem til å gjennomføra dette.

De som les den andre bloggen min veit truleg at eg elskar å dansa. Eg er ikkje ei slik ei som tøyer kvar dag, går med håret i dult konstant og gjer dristige rørsler med rumpa til Rihanna-musikk (iallfall ikkje når nokon ser!). Eg er ei slik ei som tykkjer det er herleg å røra på seg, elskar synet av vakker dans og knyt band til musikken eg dansar til, nesten som eit kjærleiksforhold. Merkelege greier for dei som ikkje driv med slikt sjølv.

Uansett så tenkte eg slik, at det hadde vore litt kjekt å blogga meir om danseopplevingane mine, men gjerne utan at dei som ikkje interesserer seg for det må lesa det i den vanlege bloggen. Kanskje litt tungvint, men eg tykkjer det verkar greitt å ha ein eigen stad for det som er danserelatert. Så eg tenkjer eg kjem til å leggja ut bilete/videoar av meg sjølv og andre, "rapportar" frå framsyningar eg ser, spelelister med musikken eg dansar til for tida, og så bortetter. Det kan verta kjekt!

Men det er eit betaprosjekt. Om eg ikkje diggar det (eg drit i om lesarane diggar det) så droppar eg det. Okidok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du veit du vil.